14 октомври, 2007

Как сладкият прасчо стана долна свиня

Размисли за любовта и любовните обръщения...


Свинска радост: анонимно любовно обръщение. Снимка: Nik

Тази снимка е плод на случайното ми пресичане на един булевард в “Младост”. Опнатото между два стълба платно с любовно-коледно послание ме разсмя и реших да го щракна. Преди няколко дни изрових тая снимка от телефона си и се замислих защо влюбените двойки с такова настървение си измислят обръщения. Може би е нещо като парола, нещо, което свързва само тях двамата, нещо, за което големия порочен свят навън хал-хабер си няма.

 
Диабетно сладко: в началото всичко е розово

В изпълнения си с двойки живот съм срещал какви ли не обръщения. Често са по детски олигофренски или пък умалителни на разни представители на фауната (понякога и флората, макар че ако някой мъж нарича жена си “зелчице”, то тя определено има върху какво да помисли.) Сред любимите ми са “Шомби” (и неговата приятелка, която той в пристъп на любов наричаше “Цомби”), “Мило” (що си се напило) и разните му там гълъбчета, писенца, бебчета, слънчица и прочие невръстни. Миличко ми става някак. И захарно, ама аз обичам сладко. Най-бруталното обръщение, за което знам е на известна манекенка към възстария й любим, което гласи нещо като: “Как си, мишльо – пишльо?” Ей на това му се вика обръщение, което пълни устата.



Интересна е еволюцията на обръщенията, които са правопропорционални на развоя на отношенията между двама души. Така постепенно въпросният обичан “прасчо”, изтипосан върху младосткия надпис, бързо може да се превърне в “Свиня”, ако да речем зарови зурличката си в непозволена кочинка или пък прекали с алкохола. Всяко малко сладко патенце рискува да се превърна в голяма тлъста “патка”. Не забравяйте това, гугенца мои. В един момент на сладкото “бебче” могат да му замиришат краката, а “слънчицето” да бъде скрито от мощно затъмнение.


Всеки красив лебед може да ви се стори в един момент като грозно пате...

Тъй като тази тема е необятна, ви предлагам в коментарите да допълвате цитираните обръщения с използвани от вас или дочути от приятели и познати. На 14 февруари ще изтипосаме списъка с тях в целия му блясък. Надявам се че ще се получи нещо сладко, а не свинщина! И все пак: важното е да е весело. И не забравяйте: аз се обичам, обичайте се и вие.

4 коментара:

nevergirl каза...

Ти знаеш най-добре, Бе! :))))

Тина "Лолита" Димитрова каза...

хихик, забавно. мен са ме наричали с най-различни - от "фъстък" и "слънчо" през "изрод", "вещица" и "кучка". аз обичам да им викам "слънце", "котаранчо" и "говедо".
п.п. а за ламята спаска няма ли да пишеш скоро?

Supergirl каза...

Хахах, по време на дългата ми връзка обръщенията ни са претърпели своята еволюция (като всичко останало). Ето няколко за момента: "куки", "шуши", "бри"(не "брЕ" - подчертавам!:)), "любов"...има и други, но са много странни и никой няма да ги разбере.
Това с любовните имена е интересен феномен, да...

Анонимен каза...

eto ti edna klasika ot bg film( s deca na more)'mucinko-pucinko iska6 li kafence'