20 септември, 2010

За циганите и отрицанието

Преди няколко дни президентът Първанов реагира остро на бележката на френския посланик, че в България трябва да има министър по проблемите на ромите. На пръв поглед реакцията му е адекватна - менторският тон на Етиен дьо Понсен вероятно излиза политическата коректност, на която то-о-олкова се държи в последните десетилетия. Всъщност обаче изказването на Първанов е популистко - президентът би трябвало да е напълно наясно какво и колко е направено за просволутата "интеграция на ромите". Нищо! Иначе се разтягат безкрайни словесни локуми на тази тема, дотолкова, че изразът е станал тотално клише.



В България почти всичко е криво-разбрано, та и с циганите е същата работа. Прощаваме им че крадат ток и чупят витрини като им го спрат, ама си затваряме очите когато дойде време реално да се работи с тях. За две десетилетия се изляха немалко пари, които имаха ефекта на наливане на тънка струя в продънена каца. Освен че започнахме да наричаме циганите роми, друго комай не се промени. В обществото има омраза към етноса, обусловена от неговото социално поведение, обусловено от лошите социални условия и липсата на образование, обусловени от държавната политика, обусловена от "по-важните" и "по-спешните" проблеми на страната. Накратко, у нас няма адекватна институция, която не просто да заявява, че се заема с проблемите на ромите, а реално да ги решава. Та в тоя случай идеята за министерство на малцинствата изобщо не е лишена от смисъл. Камо ли от основание.

Президентът Първанов би трябвало да е наясно с това. Особено след като преди години вестник "Стандарт" усилено спекулираше с презимето му - Седефчов. А самият факт, че бащино име с цигански привкус може да е повод за вестникарски атаки, били те и на махленско ниво, показва, че проблем има. Но Г. Седефчов Първанов предпочита да казва онова, което хората искат да чуят, а не да решава реални проблеми. Което за фасадна институция като президентската върви, но за човек, явно заинтересован от по-дейни постове в държава, подобно политическо поведение не е добър ход.

41 коментара:

Анонимен каза...

Нема нужда от министерство,едно време Хитлер е правил такива неща.Според мен на ромите(в превод човеците) им трябва отделна държава с висока ограда и бодлива тел на границата.

Ден каза...

Преди време работех по един НПО проект с няколко училища. В едното имаше циганчета. Цитирам директорката им:

"Те са едни от най-добрите ми ученици и се стараят толкова много! Но в 4-ти клас идват майките им, казват ми, че нямат пари за ботуши и си ги прибират..."

Това описва много точно проблемът и голяма част от решението.

Иван каза...

Проблема - да. Но не и решението.

Негативното отношение у останалата част от населението няма да се промени докато тези наши съграждани гледат на държавата само като източник на социални помощи, докато села и квартали остават без ток, телефони и капаци на канализационни шахти и докато има места, където нощем хората ги е страх да заспят.

Те не са най-виновни, че нямат образование, трудно си намират работа и имат нисък социален статус. Но и ние не сме. Работа на държавата е да намери начин циганчетата да ходят на училище и след време да станат нормални хора, а не аутсайдери. А до тогава да се погрижи тези, които ползват "правата" си да да получават помощи като социално слаби да не притесняват и не нарушават правата не останалите, от чиито джоб идват тези помощи. Лесно решение на проблема няма, но не може заради няколкостотин хиляди гласа по време на избори тази прослойка да се усеща безнаказана. И наистина е време държавата да се заеме с проблема, защото още 15-20 години и нещата ще излязат от контрол.

George Clydesdale каза...

Внимание всички, за да Clydesdale ЗАЕМИ,

Имате ли лош кредит? Имате ли нужда от пари, за да плащат сметките? Имате ли нужда да се започне нов бизнес? Имате ли незавършен проект на ръка поради лошо финансиране? Имате ли нужда от пари, за да инвестират в някои области на специализация, която ще ви ползва? и не знам какво да правя? Ами вие сте на правилното място и ние сме тук, за да осъществи мечтата си да дойде до реалността, ние предлагаме лични, бизнес кредити, комбинирани кредити, студентски заеми, заеми консолидация и толкова повече [сигурни и необезпечени]. Ние даваме заем с нисък лихвен процент от 3% Така че не ни посетите сега чрез {Clydesdaleloancompany@yahoo.com или Clydesdaleloancooperation@hotmail.com} или Тел: (347) 708-8926 или посетете нашия сайт HTTP: // georgeclydesdaleloans. bravesites.com/

Благодаря за съдействието
Джордж Clydesdale ...

FRED LARRY LOAN FIRM каза...

имам нужда от спешен заем на fredlarryloanfirm@gmail.com

Тук сме готови да обработим вашия заем

Добър ден,

Вие сте бизнес мъж или жена? Дойде време да изпълниш мечтата си, ние сме сертифицирана компания за заеми, предлагаме заеми при ниска лихва от 3%, на физически лица и компании по целия свят, във всяка валута, която искате, лири, долар, евро и т.н.

Разчитайте на нас днес за бърз и гарантиран заем
свържете се с нас чрез
Имейл: (fredlarryloanfirm@gmail.com) или (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
Номер за обаждане / Whatsapp: +2347061892843

Анонимен каза...

ДОБРЕ ДОШЛИ В PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com нашите цели са да предоставим отлично професионално обслужване.

Вие сте бизнес мъж или жена? Изпаднали ли сте във финансова бъркотия или имате нужда от средства за стартиране на собствен бизнес? Имате ли нужда от заем, за да започнете хубав малък и среден бизнес? Имате ли нисък кредитен рейтинг и ви е трудно да получите капиталов заем от местни банки и други финансови институти ?.

Нашите заеми са добре застраховани за максимална сигурност е наш приоритет. Водещата ни цел е да ви помогнем да получите услугите, които заслужавате. Нашата програма е най-бързият начин да получите това, от което се нуждаете, набързо. Намалете плащанията си, за да облекчите натоварването на месечните си разходи. Получете гъвкавост, с която можете да използвате за всякакви цели - от ваканции, през образование, до уникални покупки

Ние предлагаме широка гама от финансови услуги, които включват: Лични заеми, заеми за консолидация на дългове, бизнес заеми, заеми за образование, ипотечни обезпечени заеми, необезпечени заеми, ипотечни заеми, заеми за изплащане до заплата, студентски заеми, търговски заеми, автокредити, инвестиционни заеми, Кредити за развитие, заеми за придобиване, строителство, с нисък лихвен процент от 2% годишно за физически лица, компании и корпоративни органи. Вземете най-доброто за вашето семейство и притежавайте мечтания дом, както и с нашата схема за общ заем.

ПРЕДЛАГАМЕ ВСИЧКИ КРЕДИТИ - КАНДИДАТСТВАЙТЕ ЗА ДОСТЪПНИ КРЕДИТИ.

Моля, свържете се с нас за повече информация: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Моля, изпратете ни обратно информация за заема;

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КРЕДИТОПОТРЕБИТЕЛЯ

1) Пълни имена:
2) Държава:
3) адрес:
4) Държава:
5) Секс:
6) Семейно положение:
7) Професия:
8) Телефонен номер:
9) Месечен доход:
10) Следващият род:
11) Необходима сума на кредита:
12) Продължителност на заема:
13) Цел на заема:
14) Конкретна дата, от която се нуждаете от заема:

Ако се интересувате от заем, моля, напишете ни с изискването за заем.
Моля, свържете се с нас за повече информация: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Искрено Ваш,
Г-жа Патриша Кингсман
patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Очакваме с нетърпение да чуем възможно най-скоро

Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас по имейл: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Анонимен каза...

Казвам се г-жа Patricia Kingsman Ние сме нови законни заемодатели от 2021 г. и искаме да помогнем на всеки орган, който се нуждае от финансова помощ, която предлагаме, от 500 000,00 лв. И 5 000 000,00 лв., А също така даваме заеми в евро над това, така че ако имате нужда от помощ любезно ни изпратете имейл на: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, за да може да се осъществи вашата транзакция по заема, сега ще бъдете със заема си в следващите 8 часа, това е бърз трансфер и е безопасен без никакво забавяне. Така че имейл: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, ако се интересувате

Имейл: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Анонимен каза...

ПРЕДЛАГАМЕ ВСИЧКИ КРЕДИТИ - КАНДИДАТСТВАЙТЕ ЗА ДОСТЪПНИ КРЕДИТИ.

Вие сте бизнес мъж или жена? Изпаднали ли сте във финансова бъркотия или имате нужда от средства за стартиране на собствен бизнес? Имате ли нужда от заем, за да започнете хубав малък и среден бизнес? Имате ли нисък кредитен рейтинг и ви е трудно да получите капиталов заем от местни банки и други финансови институти ?. Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас по имейл: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Нашите заеми са добре застраховани за максимална сигурност е наш приоритет. Водещата ни цел е да ви помогнем да получите услугите, които заслужавате. Нашата програма е най-бързият начин да получите това, от което се нуждаете, набързо. Намалете плащанията си, за да облекчите месечното си натоварване
разходи. Получете гъвкавост, с която можете да използвате за всякакви цели от ваканции, образование, уникални покупки. Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас по имейл: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Ние предлагаме широка гама от финансови услуги, която включва: бизнес планиране, търговско финансиране и финансиране на развитието, имоти и ипотеки, заеми за консолидация на дългове, бизнес заеми, частни заеми, заеми за рефинансиране на жилища с ниска лихва при 2.00% годишно за физически лица, компании и корпоративни органи. Вземете най-доброто за вашето семейство и притежавайте мечтания дом, както и с нашата схема за общ заем. Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас по имейл: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

ПРЕДЛАГАМЕ ВСИЧКИ КРЕДИТИ - КАНДИДАТСТВАЙТЕ ЗА ДОСТЪПНИ КРЕДИТИ.

Моля, свържете се с нас за повече информация: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Моля, изпратете ни обратно информация за заема;
- Пълно име:
- Необходима сума на кредита:
- Продължителност на кредита:
- Цел на заема:
- Град държава:
- Телефон:
- Как разбрахте за нас:

Ако се интересувате от заем, моля, напишете ни с изискването за заем. Моля, свържете се с нас за повече информация: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Искрено Ваш,
Мисис Патриша Кингсман

Очакваме с нетърпение да чуем възможно най-скоро

Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас по имейл: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Анонимен каза...

Всички благодарности на Патриша Кингсман, че ми помогна с кредита ми, след като беше измамен 6 пъти от фалшиви хора, които се нуждаят от заемодатели.

Казвам се Бранимира Девора Елица. Аз съм от България и живея в град София. Преди месец търсих онлайн заем и видях различни заемодатели в интернет и с някои фалшиви свидетелства и кандидатствах от тях и всичко, което имах, бяха измамници, кандидатствах над 6 компании и бях измамен през целия път. Така че се отказах от надеждата, докато не реших да проверя отново дали ще намеря помощ, докато търсех, и се установих да търся законна компания за заем. Намерих тази компания на име Patricia Kingsman заемна компания видях много свидетелства, за които хората коментират но тъй като бях измамен по няколко пъти, помислих, че това е измама, но направих това, което ме помолиха и изчаках заема си и г-жа Патриша Кингсман ми каза след по-малко от 8 часа, че ще бъдете с моя заем безопасно, не вярвах защото си мислех, че това също е измама, така че този ден беше нощно време в България и спах сутринта от гнездото, когато се събудих, получих сигнал от моята банка, че има пари по сметката ми и веднага се обадих в банката си, за да потвърдя и мениджърът на банката ми каза да дойда незабавно в банката и аз веднага отидох, банката се отвори, тъй като мениджърът на банката провери сметката ми, видяхме сума от 135 000,00 лв. и обясних на мениджъра си, че съм кандидатствал за заем онлайн и моята банка мениджър беше шокиран, ако имаше св болен от истинска и законна компания за заем онлайн, толкова съм щастлив благодарение на Патриша Кингсман, че реших да пиша в интернет, защото видях как други хора го правят и свидетелстват за тази компания, затова публикувам това съобщение онлайн на всеки, който се нуждае от заем, дори ако сте били измамени преди да кандидатствате от тази компания и бъдете сигурни, че тази компания няма да ви разочарова. С уважение към всеки, който прочете моето съобщение и можете да се свържете с тази компания по пощата patriciakingsman.loans2016@gmail.com, те също използват Whatsapp, чийто номер е +1 (575) 655-0066. Още веднъж моите поздрави към всеки, който чете моето послание и се моля да сте доволни, както съм днес с тази компания, защото аз доведох повече хора в тази компания да помогнат.

Анонимен каза...

Поздрави за всички или някой, казвам се Doncho Gavrail. Аз съм от град Варна в България. Чух за тази компания, наречена Патриша Кингсман, че помагат на хора със заеми по целия свят. Веднъж ме търсиха заем онлайн и бях измамен от 2 компании, което беше фалшиво и след това време никога не вярвах в добра компания за заем може да дойде от интернет, мислех, че всички те са измама, докато не открих тази компания на име Патриша Кингсман компания за заеми намерих, че хората свидетелстват за тази компания и бях изненадан защо не намерих тази компания навреме. Никога не вярвах на това, което хората казаха за компанията, докато не кандидатствах и не опитах сумата, която търсех, беше голяма и за недвижим имот сумата на заема беше 10,5 милиона евро и затова кандидатствах и дамата Патриша Кингсман говори за мен, но тъй като заемът ми беше голям, отне само 15 часа, за да получа заема, защото ми казаха, че услугата за заем е 8 часа за получаване на заем. Единственото нещо, което тя ми нареди да направя, беше да депозирам таксата за банков превод, която банката ще използва, за да прехвърли кредита ми в банковата ми сметка, когато тя ми каза, че веднъж се страхувах, че това е измама, но казах, нека я дам опитах депозирах таксата за превод, която беше посочена и това беше всичко, което депозирах, ето за по-малко от 15 часа, получих съобщение от моята банка, че сумата в размер на 10,5 милиона евро е кредитирана в банковата ми сметка и всичко за парите, детайлите и от кого са дошли, ето, че Патриша Кингсман ми помогна, когато го видях за първи път, бях изненадан, че никога не повярвах на очите си, но беше вярно. Така че казах на себе си, тъй като други хора, че компанията помогна, свидетелстваха за добри дела, позволете ми да направя моята кауза, за да не е лесно да видя законна компания за заем онлайн днес, така че всеки от всяко място, който се нуждае от онлайн заем, без да бъде измамен, кандидатства от тази компания защото само те могат да помогнат, аз го потвърдих и е вярно, че съм толкова щастлив и знам, че тази компания ще направи другите хора по-щастливи от мен. Можете да се свържете с тази компания по пощата или Whatsapp bt и използвах Whatsapp, защото беше по-бърз пощенският адрес на компанията е patriciachingsman.loans2016@gmail.com и Whatsapp е +1 (575) 655-0066. Благодаря на всички поздрави от Дончо Гавраил от Варна България.

Анонимен каза...

Здравейте всички. Казвам се Евдокия Грозда Илия Искра. Аз съм от София България. Видях, че хората свидетелстват за тази компания, наречена Patricia Kingsman заемна компания и е добре, че бях и жертва на измама 3 пъти, докато намерих тази компания, наречена Patricia Kingsman заемна компания God дайте ми свидетел, че тази компания е истинска и законна. Аз съм самотна майка на 3 деца и работя на 2 места, за да печеля повече пари за мен и децата ми, тази компания ми помогна, след като им обясни, че компанията ми каза да не се притеснявам, че щях да получа кредита си безопасно, страхувах се, защото бях измамен, преди да мисля, че същото ще се случи и с мен, но си казах, че Бог знае най-добре. Компанията ми каза, че има 8 часа за получаване на заем и аз се замислих за това 8 часа бързо, казах добре, сумата на кредита, която търсех, беше 350 000,00 лв. И след като направих всичко, компанията ме помоли да направя и изпратих необходима информация получих заема си за 8 часа, както беше посочено. Когато получих кредита си, казах на себе си, Бог е този, който ме накара да открия тази компания и вече я представих на 1 от моя приятел, който също се нуждае от помощ, така че всеки тук или където и да видите този пост, ако имате нужда от истински заем, това е единствената компания, която може да помогне без никакво съмнение, че ще се провали. Щастлив съм всеки ден заради тази компания и Бог се моля Бог да направи г-жа Патриша Кингсман последна на този свят, за да може да продължи да помага на хора в нужда. Свързах се с тази компания по пощата, която е patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Благодаря на всеки, който прочете моето съобщение и публикация.

Анонимен каза...

Добър ден на всички в този сайт

Казвам се Lyubomir Mitre Nedelcho. Аз съм от България и напускам град София. Искам да използвам тази възможност, за да пиша в интернет за г-жа Патриша Кингсман преди няколко седмици, имах нужда от заем и бях измамен за 22 000,00 BNG от фалшиви кредитори. така че един ден реших да търся отново заем, защото заемът беше много важен за моя бизнес, тогава намерих г-жа Патриша Кингсман и видях толкова много хора да свидетелстват за нейната компания и не бях сигурен, че заемът й е легитимен, но реших да дам опитах и ​​кандидатствах за сума в размер на 750 000,00 лв. тя ми каза всичко, което трябваше да направя, включително такса, която трябваше да депозирам в началото мислех, че това е измама, но опитах, защото видях, че хората също свидетелстват за нея добри дела, че тя е много любезна и полезна, така че когато внесох парите, необходими за моя заем, тя ме увери, че ще получа заема си за по-малко от 8 часа или най-късно 8 часа в банковата си сметка, казах добре и чаках точно вчера получих съобщение от моята банка на мен ми бяха кредитирани суми от 750 000,00 ранда в банковата ми сметка, затова се свързах с нея и й казах за това и тя беше щастлива, че получих кредита си. И обещавам на себе си, че всеки, който ми е помогнал, ще споделя нейното име в интернет за нейната голяма помощ. Така че всеки в България или по целия свят, ако имате нужда от легитимен заем, свържете се с г-жа Патриша Кингсман, защото тя е легитимна и вече знам, дори ако има фалшиви хора, които искат да заемат заемодател Г-жа Патриша Кингсман е изпратена от Бог. Всеки, който се нуждае от бърз заем, се свързва с нея чрез Whatsapp или по пощата, но аз се свързах с нея чрез Whatsapp, е по-бърз. Номерът на Whatsapp е +1 (575) -655-0066, а имейл адресът на компанията е patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Благодаря и поздрави за всеки, който прочете моето съобщение.

FRED LARRY LOAN FIRM каза...

имам нужда от спешен заем на fredlarryloanfirm@gmail.com

Тук сме готови да обработим вашия заем

Добър ден,

Вие сте бизнес мъж или жена? Дойде време да изпълниш мечтата си, ние сме сертифицирана компания за заеми, предлагаме заеми с нисък лихвен процент от 3%, На физически лица и компании по целия свят, във всяка валута, която искате, лири, долар, евро и т.н.

Разчитайте на нас днес за бърз и гарантиран заем
свържете се с нас чрез
Имейл: (fredlarryloanfirm@gmail.com) или (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
Номер на WhatsApp: +2347061892843
Номер на WhatsApp: +967737371424

MARY MASON каза...

Sky Wealth заем Фирма, ние даваме заеми при лихва 0f 3%.

Добър ден сър / май.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми на ниски лихвени проценти при определяне на размера на заема е между 100 милиона провизии за заем от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: ръб / конкурентоспособност за разширяване на бизнеса.

(Номер на WhatsApp: +79652625435)

Ние предлагаме разнообразни заеми

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес кредити (обезпечени и необезпечени)
* Консолидационен заем

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази реклама. За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез уебсайта на компанията: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Г-жа Мери Мейсън.

Cynthia finance firm каза...

Здравейте,

ние предлагаме всички видове заеми, финансиране на международни проекти, както на физически лица, така и на компании по целия свят. Нашата лихва е 3% годишно.


Ние също спонсорираме и финансираме всички видове проекти на местно и международно ниво. Така че, ако имате добър проект и имате нужда от инвеститор, просто ни информирайте незабавно, за да можем да обсъдим, подпишем споразумение и след това да спонсорираме или финансираме проекта вместо вас.

Моля, свържете се с нас днес за всички ваши финансови нужди.

С Най-Добри Пожелания,
Марк Синтия
Имейл: (cynthiafinancefirm@gmail.com)

Bryan Stefan Loan Firm каза...

Това е за да Ви информираме, че ние предлагаме всички видове заеми (бизнес, лични, консолидационни, автомобилни, инвестиционни и др.) При 3% годишна ставка. Имате ли нужда от заем и сте били отхвърлени от вашата банка поради лош кредит? Имате ли неплатени сметки или дълг? Ние сме бързи и надеждни, а честността е нашата гледна точка.

Поздрави,
Брайън Стефан (главен изпълнителен директор)
Изпратете ни имейл: bryanstefanloanfirm@gmail.com или
whatsapp: +919654763221
Брайън Стефан (главен изпълнителен директор)
Инвестиционна компания Брайън

MARY MASON каза...

Фирма Sky Wealth, ние отпускаме заеми с лихва 0f 3%.

Добър ден, госпожо / госпожо.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми с ниски лихвени проценти при определяне на размера на заема между 100 милиона кредитни провизии от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: конкурентноспособност на ръба / разширяване на бизнеса.

(Номер на Whatsapp: +79652625435)

Предлагаме разнообразни заеми

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
* Заем за консолидация

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази реклама. За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез компанията

уебсайт: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Госпожа Мери Мейсън.

MARY MASON каза...

Фирма Sky Wealth, ние отпускаме заеми при лихва 0f 3%.


Добър ден, госпожо / госпожо.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми с ниски лихвени проценти при определяне на размера на заема между 100 милиона кредитни провизии от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: конкурентноспособност на ръба / разширяване на бизнеса.

(Номер на Whatsapp: +79652625435)

Предлагаме разнообразни заеми

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
* Заем за консолидация

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази обява. За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез компанията

уебсайт: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Госпожа Мери Мейсън.

FRED LARRY LOAN FIRM каза...

Елате сега и вземете спешен заем на fredlarryloanfirm@gmail.com
Тук сме готови да обработим вашия заем

Добър ден,

Бизнес мъж или жена ли сте? Дойде време да сбъднете мечтата си, ние сме сертифицирана компания за кредити, предлагаме заеми с ниска лихва от 3%, на физически лица и компании по целия свят, във всяка валута, която искате, паунди, долари, евро и др.

Разчитайте на нас днес за бърз и гарантиран заем
свържете се с нас чрез
Имейл: (fredlarryloanfirm@gmail.com) или (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
Whatsapp номер: +2347061892843
Whatsapp номер: +967737371424

mr scott каза...

Имате ли нужда от спешен заем, за да задоволите финансовите си нужди? Ние предлагаме заеми в размер от 2 000 до 50 000 000,00 евро, ние сме надеждни, ефективни, бързи и динамични, без проверки на кредитоспособността и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми през периода на прехвърляне.

Ние предлагаме широка гама от лични, бизнес, жилищни и консолидиращи заеми, които са адаптивни към променящите се нужди и обстоятелства с 3% лихва.

УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧВАТ:
* Лични заеми
* Бизнес заеми
*
Обновяване * Клиентски заеми
* Автокредити
и др ..

Как да кандидатствам:
Кандидатстването за заем е бързо и лесно!
Компании или хора, които се интересуват от кандидатстване за заем с достъп до финанси, които се нуждаят от повече информация за това как да кандидатстват.

Изпратете ни имейл на: accessloanfirm2030@gmail.com

WhatsApp номер: +79258159150

Относно
Г -н Скот
accessloanfirm2030@gmail.com

Novelty каза...

Здравейте; Ако имате нужда от заем спешно, кандидатствайте за заем с Novelty Finance. Казвам се Давина Клер, аз съм главен финансов директор на Novelty Finance. Забелязах, че за физически лица и фирми е толкова трудно да получат заем от банки или други финансови институции. Моята компания (Novelty Finance) е тук, за да ви предостави и помогне със заема, от който се нуждаете. Можете да се свържете с нас по имейл: noveltyfinances@gmail.com ИЛИ да изпратите съобщение на WhatsApp чрез +447915601531

Независимо дали искате да дадете тласък на начина си на живот или имате неочакван разход, заем от NOVELTY FINANCE е това, от което се нуждаете.

NOVELTY FINANCE е гъвкав: можете да вземете заем до петнадесет милиона евро (€15 000 000,00) с подходящи периоди на погасяване до 30 години. Можете да кандидатствате както за обезпечен заем, така и за необезпечен заем. Ние предлагаме широка гама от лични заеми, бизнес заеми, жилищни заеми и заеми за консолидиране на дълга, които могат да бъдат адаптирани да отговарят на вашите променящи се нужди и обстоятелства при много нисък лихвен процент.

Какво получавате, когато кандидатствате с Novelty Finance:
√ Незабавен достъп до вашите средства след одобрение.
√ Конкурентни лихвени проценти (3% на година)
√ Гъвкави условия за погасяване
√ Възможност за по-бързо изплащане на заема
√ Лесно одобрение, ако имате нужда от допълнителни средства
√ Няма да бързате да връщате заема, ще ви се даде време да започнете изплащането на заема.
√ Без скрити такси

Как да кандидатствам:
Кандидатстването за кредит е бързо и лесно!
Фирми или физически лица, които се интересуват от кандидатстване за заем с Novelty Finance и изискват повече информация относно офертата за заем, трябва да ИЗПРАЩАТ ИМЕЙЛ на (noveltyfinances@gmail.com) ИЛИ да изпратят съобщение на WhatsApp чрез +447915601531 за повече информация и устни брифинги. Прилагат се правилата и условията.

MARY MASON каза...

Фирма за заем Sky Wealth, ние отпускаме заеми с лихва 0f 3%.

Добър ден господине / госпожо.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми при ниски лихви при определяне на размера на заема е между 100 милиона заем провизии от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: предимство/разширяване на бизнеса конкурентоспособност.

(Номер на Whatsapp: +79652625435)

Предлагаме разнообразни заеми

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
* Консолидационен заем

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази обява. За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез компанията

уебсайт: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

г-жа Мери Мейсън.

MARY MASON каза...

Фирма за заем Sky Wealth, ние даваме заеми с лихва 0f 3%.

Добър ден господине / госпожо.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми при ниски лихви при определяне на размера на заема е между 100 милиона заем провизии от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: предимство/разширяване на бизнеса конкурентоспособност.

(Номер на Whatsapp: +79652625435)

Предлагаме разнообразни заеми

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
* Консолидационен заем

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази обява. За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез компанията

уебсайт: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

г-жа Мери Мейсън.

LANLAZAR MARCUS каза...

Здравейте,

Имате ли нужда от спешен заем, за да решите финансовите си нужди? Ние предлагаме заеми от 2 000,00 до 100 000 000,00, ние сме надеждни, мощни, бързи и динамични, без проверка на кредита и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми през периода на този трансфер.

Ние също така издадохме заем във всяка валута  с 3%  лихвени проценти за всички заеми ....  Ако се интересувате, свържете се с нас чрез имейл адреса на компанията
(Номер на Whatsapp: +7967460347)

Този имейл: Моля, свържете се с нас, ако се интересувате, чрез: zekoceanfinance1@gmail.com
zekoceanfinance@gmail.com



За разбирането,

Г-н Ланлазар Маркъс

zekoceanfinance@gmail.com
zekoceanfinance1@gmail.com

Mrs mary johnson каза...

Търсите ли заем? Ние предлагаме всички видове заеми като личен заем, ипотечен заем, заем за недвижими имоти, фирмен заем, инвестиционен заем, бизнес заем, търговски заем, заем за консолидиране на дълга и много други при 3% лихва. ние даваме заем от минималния диапазон от $5,000 долара до максималния диапазон от $150,000,000.00 долара, ако се интересувате, свържете се с нас по имейл:   SteveMiguelloanfirm@gmail.com

Jurgen Stefan Financial Service каза...

Аз съм частен кредитор и инвеститор, Имате ли нужда от законен, честен, реномиран и бърз заем? Мога да ви помогна със 100% гарантирано обслужване, предлагам на фирми и индивидуални заеми, освен това финансираме и всякакви проекти. За повече информация посетете: jurgenstefanfinancialservice@gmail.com jurgenstefanfinancialservice@outlook.com или Whatsapp +919654763221

Susan Benson каза...

Здравейте, ако имате нужда от надеждна и надеждна компания, за да получите заем за финансиране на вашия проект, бизнес, заем за закупуване на къща или кола, не търсете повече от Sunshine Financial Group Inc. Ние предлагаме всички видове кредитни услуги, както обезпечени, така и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми и много други за субсидиран лихвен процент от 3% годишно. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми пишете директно на WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага

Ние сме компания за цялостно финансово обслужване и се ангажираме да ви помогнем да изпълните всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

Признавам факта, че получаването на законен заем винаги е било огромен проблем За хората, които имат финансов проблем и се нуждаят от решение за него, много хора намират за толкова трудно да получат заем за дялов капитал от местните банки или други финансови институции поради висок лихвен процент, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/приход, нисък кредитен рейтинг или други причини

Няма повече времена на чакане или стресиращи посещения в банка. Нашата услуга е достъпна 24/7 - можете да получите заем и да завършите транзакциите си, когато и където имате нужда

Ние предлагаме 24-часови заеми от световна класа. За запитвания/Въпроси? - Изпратете имейл до | sunshinefinancialgroupinc@gmail.com | или ни пишете на WhatsApp: +447360502110 | & Получете отговор незабавно.

Jurgen Stefan Financial Service каза...

Аз съм частен кредитор и инвеститор, Имате ли нужда от законен, честен, реномиран и бърз заем? Мога да ви помогна със 100% гарантирано обслужване, предлагам на фирми и индивидуални заеми, освен това финансираме и всякакви проекти. За повече информация посетете: jurgenstefanfinancialservice@gmail.com или Whatsapp +919654763221

SPECTA GLOBAL LOAN INC. каза...

SPECTRA GLOBAL LOAN INC.
Дадохме над 60 милиарда долара бизнес заеми на повече от 90 000 собственици на бизнес като вас.
Ние използваме собствена технология за поемане на риск, за да ви предоставим подходящ бизнес заем, който да ви помогне да развиете бизнеса си.
Нашите услуги са бързи и надеждни, кредитите се одобряват в рамките на 24 и 42 часа от успешното кандидатстване.
Проблеми с неплатени сметки и не знаете по кой път да отидете или къде да отидете?
Какво ще кажете за намиране на реномирана компания за консолидиране на дълг, която може да ви помогне да намалите месечната си вноска?
така че ще имате възможности за финансово погасяване, както и място за дишане, когато месецът свърши и трябва да плащате сметките си?
Намалете таксуването си, за да намалите месечните си разходи.
Не дръжте финансовите си проблеми за себе си, за да не станете задължени на дълг или финансов стрес,
следователно трябва бързо да се свържете с нас, за да разрешите финансовите си проблеми.
За нас ще бъде голямо удоволствие, когато сте финансово стабилни Пишете ни на: spectagloballoan@gmail.com


Предлагаме заеми от 10 000 евро до 9 500 000 евро с лихва от 2%.
Знаете, че даването на пари на заем е незаконно.
Имаме нужда от заем, търсим райони, където можем.
Да ти помогне:
* Финансови
* Корпоративни заеми
* Ипотеки
* Инвестиционни заеми
* Кредити за автомобили
* Ликвидация на дълг
* Кредитен лимит
* Втора ипотека
* Покупка на заем
* Лични заеми
* Студентски заеми
Търсите проект и имате нужда от финансиране, имате нужда от пари за плащане на сметки, пари за инвестиране във вашия бизнес.
Свържете се с нас чрез имейл (spectagloballoan@gmail.com)

Bryan Stefan Loan Firm каза...

Здравейте Имате ли нужда от спешен заем, за да решите финансовите си нужди? Ние предлагаме заеми от 2 000,00 до 50 000 000,00, ние сме надеждни, силни, бързи и динамични, без проверка на кредита и предлагаме 100% гаранции за чуждестранни заеми през периода на прехвърляне. Издадохме и всеки валутен заем с 2% лихва за всички заеми. Ако се интересувате, свържете се с нас чрез този имейл: (bryanstefanloanfirm@gmail.com)   (bryanstefanloanfirm@outlook.com) или WhatsApp: +919654763221

mr scott каза...

Кандидатствайте за заем на ACCESS FINANCE (accessloanfirm2030@gmail.com) с лихва от 3%.

Имате ли нужда от спешен заем, за да посрещнете финансовите си нужди? Предлагаме заеми от 2 000 до 50 000 000,00 евро, ние сме надеждни, ефективни, бързи и динамични, без проверки на кредитоспособността и предлагаме 100% гаранция за чуждестранни заеми през периода на прехвърляне.

Ние предлагаме широка гама от лични, бизнес, жилищни и консолидационни заеми, които са адаптивни към вашите променящи се нужди и обстоятелства с 3% лихвен процент.

УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧВАТ:
* Лични заеми
* Бизнес заеми
*
Ремонт * Клиентски заеми
* Автомобилни заеми
и др...


Как да кандидатствате, свържете се с нас на: accessloanfirm2030@gmail.com

Кандидатстването за кредит е бързо и лесно!
Компании или хора, които се интересуват от кандидатстване за заем с Novelty Finance, които се нуждаят от повече информация за това как да кандидатстват, трябва да ИЗПРАТЯТ

Изпратете ни имейл на адрес: accessloanfirm2030@gmail.com

Номер на WhatsApp: +79258159150

уважение
г-н Скот
accessloanfirm2030@gmail.com

Ben Rogers каза...

Имате ли нужда от спешен заем? Ние предоставяме заеми на заинтересовани лица, търсещи заем добросъвестно. Ние предлагаме широка гама от финансови услуги: търговско планиране, търговско финансиране и финансиране на развитие, ипотеки и ипотеки, заеми за консолидация на дълга, бизнес заеми, частни заеми, студентски заеми, заеми с намалена ставка от 3%. Моля, свържете се с нас за вашия обезпечен и необезпечен заем. Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас на e-mail: atlantagroupfinancefirm@gmail.com
Свържете се чрез WhatsApp: +919654763221

на Ваше разположение,

LOAN OFFER каза...

Търсите ли средства за изплащане на кредити и дългове?
{ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com } е тук, за да сложи край на вашите финансови проблеми. Ние предлагаме всички видове заеми (личен заем, търговски заем и др.) Ние даваме заем с лихва от 2%. Заинтересованите кандидати трябва да се свържат с нас чрез имейл: { georgewilliamsloanfirm333@gmail.com }
Моля, попълнете формуляра за кандидатстване по-долу:
- Пълно име:
- Необходима сума на заема:
- Продължителност на заема:
- Цел на заема:
- Град държава:
- Телефон:
- Как разбрахте за нас:
[ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com ]

Изпратете ни имейл чрез: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

Изпратете ни имейл чрез: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

LOAN OFFER каза...

Здравейте господине/госпожо
Предлагаме заеми от: 10 000 до 9 500 000 € с лихва от 2%.
Знаете, че заемането на пари е забранено.
Трябва да получите заем, обърнете внимание на областите, в които можем.
Да ти помогне:
* Финансово
* Фирмен заем
* Ипотеки
* Инвестиционни заеми
* Кредити за автомобили
* Консолидация на дълга
* Кредитна линия
* Втора ипотека
* Обратно изкупуване на кредит
* Лични заеми
*Студентски заем
Търсите проект и имате нужда от финансиране, имате нужда от пари за плащане на сметките си, пари за инвестиране в бизнес.
свържете се с нас по имейл [georgewilliamsloanfirm333@gmail.com]

Изпратете ни имейл чрез: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

Изпратете ни имейл чрез: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

ROBERT каза...

НУЖДА ЛИ ВИ СЕ СПЕШЕН КРЕДИТ, ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ НОВ БИЗНЕС, ДА ПЛАТИТЕ СМЕТКИ, ДА ИЗИСКВАТЕ ВАШИЯ ДЪЛГ ИЛИ ЗА КУПУВАНЕ НА НОВ ДОМ, АКО ДА, МОЛЯ, СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ПО ИМЕЙЛА С ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ, КАКТО СЛЕДВА.
Имейл:: {  larrybright424@gmail.com }

ПЪРВО И ПОСЛЕДНО ИМЕ
ДЪРЖАВА
ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР НА WHATSAPP
ЗАЕТА СУМА
СРОК НА ЗАЕМА
КОНТАКТИ Имейл: {  larrybright424@gmail.com }

БЛАГОДАРЯ.

kate Lord каза...


Оферта за заем Кандидатствайте сега


Имате ли нужда от финансова помощ, за да започнете бизнес или да платите сметките си и ако отговорът ви е Да, свържете се с: frankdavidloanfirm3@gmail.com WhatsApp

+2347032909728

Martin L Bonny каза...

Спешен заем.

Вземете своя бърз достъпен заем, за да стабилизирате финансовите си ограничения и да подобрите бизнес статуса си, за да постигнете стабилно безкрайно щастие и радост, които животът може да ви предложи.
Ние одобряваме бързи средства за физически и юридически лица с 2% лихва, приемат се и кандидати за лоши кредити. Нашите услуги са много надеждни и издръжливи. Свържете се с нас днес за вашия заем в края на годината чрез
(mlbloanfirm@gmail.com) Вашият успех е наш приоритет.

Бързи контакти по-долу!!!

С Най-Добри Пожелания!!!
Viber: +2348078301295
Whatsapp: +2348078301295
Подписано:
Управление!
МАРТИН Л БОНИ
mlbloanfirm@gmail.com

FRED MORE каза...

Имате ли нужда от заем? лични заеми? бизнес заеми? ипотечни заеми? селско стопанство и финансиране на проекти? даваме всички видове заеми при 2% лихва! Свържи се с имейл адрес; (fredmorefinance@gmail.com) или WhatsApp: +919654763221

Martin L Bonny каза...

Спешен заем.

Вземете своя бърз достъпен заем, за да стабилизирате финансовите си ограничения и да подобрите бизнес статуса си, за да постигнете стабилно безкрайно щастие и радост, които животът може да ви предложи.

Ние одобряваме бързи средства за физически и юридически лица с 2% лихва, приемат се и кандидати за лоши кредити. Нашите услуги са много надеждни и издръжливи. Свържете се с нас днес за вашия бърз заем.
(mlbloanfirm@gmail.com) Вашият успех е наш приоритет.

Бързи контакти по-долу!!!

С Най-Добри Пожелания!!!
Viber: +2348078301295
Whatsapp: +2348078301295
Подписано:
Управление!
МАРТИН Л БОНИ
mlbloanfirm@gmail.com

MARY MASON каза...

Фирма за заем Sky Wealth, ние даваме заеми при лихвен процент 0f 3%.

Добър ден господин/госпожо.

Ние сме частна компания и предлагаме заеми при ниски лихвени проценти, за да се определи размерът на заема е между 100 милиона провизии за заем от 1000 евро заем за развитие на бизнеса: предимство / конкурентоспособност за разширяване на бизнеса.

Имейл за връзка: skywealthloanfirm@gmail.com

Ние предлагаме разнообразие от кредити

* Лични заеми (обезпечени и необезпечени)
* Бизнес заеми (обезпечени и необезпечени)
* Консолидационен заем

Без предварителни такси

Благодарим ви, че отделихте време да прочетете тази реклама.
За повече информация и запитвания, изпратете ни имейл днес
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Можете също така да се свържете с нас чрез нашата бизнес линия Whatsapp: +1(646)4440366

Можете също така да се свържете с нас чрез уебсайта на компанията: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

г-жа Мери Мейсън.

Eliza Rivera каза...

Здравейте дами и господа, имате ли нужда от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите проекта си? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми, обезпечени и необезпечени заеми и много други. За повече информация, пишете ни по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно в WhatsApp чрез: +447360502110 и получете отговор веднага.

Заем от надеждна и компетентна компания е това, от което се нуждаете, за да постигнете целта си. Ние сме компания за цялостни финансови услуги и се ангажираме да ви помогнем да удовлетворите всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

* Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
* Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
* Бързо директно финансиране - Получете своя заем в рамките на 24 часа след одобрение.
* Гъвкав лихвен процент от 3%.
* Висок процент на одобрение
* Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете датата на погасяване, седмична, месечна или годишна за период от 1-30 години.
* Лесно онлайн приложение.
* Персонализирани насоки и опит.
* Без скрити такси

Не губете възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем със заем, защото сме помогнали на много хора и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят

За повече информация относно нашето предложение за заем, любезно ни изпратете вашето искане за заем чрез
Имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp: +447360502110

Посредниците/Консултантите/Брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. С пълна увереност, ние ще работим заедно в полза на всички участващи страни.