06 октомври, 2007

Добре дошли

Когато бях малък исках да стана актьор или шофьор на боклукчийска кола. Първото го пробвах в куклено студио, второто - в захласнат бяг с тъничките си крачета подир един шофьор в продължение на няколко улици. Задъхах се, спрях и не достигнах мечтата си. После исках да свиря на цигулка. Бях добър. Отказах се. И всичко това до шестгодишна възраст. Въобще бях обещаващо дете. Както казва баща ми: "Уж добре те възпитахме, уж нормално те отгледахме, а пък то какво стана..." Стана така че не прокопсах нито като актьор, нито като боклукчия, ни като цигулар. Започнах да работя думите - в света, в който се говори много и никой не слуша. Но нищо. Аз имам какво да ви кажа. Така че добре дошли.

9 коментара:

nevergirl каза...

Нека Енергията бъде с този блог! И Светлина(та) да води пътя му. :)))))

Анонимен каза...

!

vladimir каза...

Крайно време беше :)

Успех!

.rainspotting. каза...

Успехи =)

Тина "Лолита" Димитрова каза...

Дяда форевър!

Supergirl каза...

Добре заварили!

LOCKY каза...

Не знам за "енергията" и "светлината", но... много сладко бебе си бил. Направо ангелче :)

Nik каза...

А сега...

YANOS каза...

Актьор не станал,
защото друг късмет е паднал
боклукджийството- отминала мечта,
а музиката със цигулка малка е само зрънце
за да пишеш хиляди слова.
Съдбата е изписана на твоята ръка
и може би прочел,не си станал тези три "неща"

Yanos