06 юли, 2009

Среднощните бисери на Бойко: из пресконференцията на ГЕРБ

Не знам дали новият премиер на България Бойко Борисов беше прекалил с болкоуспокояващите за крака, бе превъзбуден от победата или просто се оказа в настроение заради резултатите, но успя да превърне следизборната пресконференция на ГЕРБ в политическо шоу. Което... при последвалото мяучене на Станишев и неадекватното перчене на Доган, бе свеж полъх в политическата нощ. Ето някои от бисерите в диалога му с медиите...



Владислав Велев, Дарик радио: Преди малко казахте, че очаквате подривни действия, какви могат да бъдат те?
Бойко Борисов: Те могат всичко... Коя нормална държава юли месец намалява цена на парното? Аз не помня в София да сме се грели юли месец...

Владимир Каролев като репортер на Нова: Ще искате ли смяна на управител на БНБ?
Бойко Борисов: Първо самият Иван Искров трябваше да каже, когато го предложиха, половин година по- рано, "Ще изчакам следващото правителство, ще отида, ще говоря с новия премиер"... Иначе ние можем да предложим щом може половин година, можем и една година по-рано да изтеглим тогава и президентските избори...

Авторазсъждения защо хората са гласували за него:
Няма чудо, няма харизма... 10 години, да е влюбен човек, ще го разлюби някой. Ама бил съм много хубав, ама бил съм много харизматичен, ама глупости... Ами и да съм бил, вече съм омръзнал...! А и Цецо (Цветан Цветанов) е красив... и Велчев, 'айде!

Кристина Кръстева, "24 часа" (след въпрос за Кабинета): Значи сте склонен да отстъпите на Синята коалиция и на останалите политически сили, с които ще водите преговори, министерски кресла?
Бойко Борисов: Аз... поне съм демократ... не ми пречи да си развивате полето на мисълта както искате...

Вестник "Труд": Господин Борисов, каква власт ще дадете на човек, който довчера ви нарочваше "представител на подземния свят" и днес включително даде да се разбере, че не ви приема с доверие.
Бойко Борисов: Кой това?
Вестник "Труд": Иван Костов.
Бойко Борисов: Ми значи, като не ме приема, няма да му предложа нищо... Ако господин Костов е казал такова нещо. Не съм го чувал. Два месеца, три, дет' се вика за мен компромат не пуснаха друг, само кирки и секири и като вампири скачахме ту аз, ту той, плашехме децата всяка вечер...

Вестник "Телеграф"": Кога подавате оставка като кмет?
Бойко Борисов: Ще ви информирам! Поздравете Ирен Кръстева за хубавите репортажи за нас... Водихте много позитивна кампания, изключително европейска...!

Финал на пресконференцията: "Аз съм възпитан добре... да не караме следващите да чакат..."

Няма коментари: