24 март, 2009

Интервю с убиец

Интервюто, което ще прочетете, е истинско. Въпросите са мои. Отговаря им тийнейджър, обвинен в опит за убийство. Името му е И., градът, в който живее е малък, отговорите му са неподправени, нецензурирани и понякога шокиращи. Поне за мен. Защото издават начин на мислене, изкривен - от кого ли? От средата, от семейството, от начина, по който работи държавата. Няма да кажа как се добрах до това момче и защо се съгласи да ми разкаже всичко това. В случая не е съществено. Същественото е друго - преценете сами:

На колко си години?
- На 19.

- Казваш, че ти е кофти - защо?
- Ми зле ми е, да. Може да вляза в затвора за 3 до 5 години.

Защо?
- Ами нападнах един човек и сега е с опасност за живота.

Защо го направи?
- Без причина, полудях просто. А сега животът ми се проваля.

Как така ще напaднеш човек без причина?
- Ми взех един наркотик в една дискотека, не знам какво беше. Бутнаха ми го. Не помня, много ми е тъмно, само знам, че бях в полицията. Оня си ударил главата, в болница е, и сега може да умре.

Какъв наркотик взе?
- Не знам, дадоха ми там нещо, за пръв и последен път ми беше. Все пак всяко 19 годишно момче е взимало наркотик.

Не те ли притеснява, че човекът може да умре?
- Ми притеснява ме, ама все пак той е на 80, а аз съм на 19, моят живот е по-важен.

И сега какво?
- Сега говорих с адвокат, той каза, че може да направи така, че да мина само на условно, но аз нямам пари да платя и така. Абе ужас.

Дано поне човекът оцелее...
- Е, дано, но аз съм по-важен сега.

Само че той не невинен, а ти си виновен.
- Знам, и съжалявам за всичко. По принцип аз съм много спокоен човек, и не съм имал никакви проблеми, но всяко момче на тая възраст пробва наркотик. Това ще ми е за урок.

Дано.
- Дано, само искам да се отърва, другото не ме интересува.

Делото предстои.

2 коментара:

Димитър каза...

Един олигофрен... Два загубени живота... Поне три причини - малък олигофрен, няколко олигофрени в семейството и безкрай много в обкръжението му. Жалко. Да е мислил. Все пак всяко 19 годишно момче трябва да мисли, не само да пробва дрога. Подобен тъпанар няма място в обществото. Били му го бутнали... Сега да му го бутат в някой затвор!

Анонимен каза...

"ми"...дано изгние в затвора
малко жало копеленце!
пълно е с такива развалени хора,които са готови да обвиняват някого другиго за болната си психика и да вършат такива безотговорни неща

Господи,слез и си прибери версиите!
Предполагам това е апокалипсиса,за който преди векове се е говорело-за края на света,за края на човешкото съществуване и победата на такива безмозъчни,безотговорни и нищожни същества!