30 април, 2009

Billa промоция

Човек може да си купи какво ли не от Билла, но най-неочакваното предложение бе отправено преди няколко седмици в софийския им магазин в квартал Младост. Там сред изрядно наредените стоки можеше да се открие бутилка, пълна с нещо червено, именувано като доматен сок, без какъвто и да е етикет на нея.





Във времената на строги изисквания към етикетите на продуктите и информацията, която те трябва да съдържат това може да бъде глътка свеж въздух, грубо нарушение или спомени по едно време. Всеки сам си избира.

1 коментар:

Анонимен каза...

Твоето е интересно но може би не е опасно,ето какво ми се случи на мен.
Днес 01.05.2009г.в 19.39ч. за трети път купувам от БИЛЛА БЪЛГАРИЯ ЕООД в магазина им на Бул.България 55 стока с изтекъл срок на годност,имал съм и предишни подобни ситуации с пилешко месо и захарни изделия, които обаче нямам как да докажа.Пазарувам и в другите им магазини, но единствено тук ми се случват подобни случки.Понеже това очевидно е система в този магазин не ме устройва връщането на сумата,бих искал да бъде извършена обстойна проверка за начина на съхранение на стоките в магазина и да бъде гарантирано правото ми на адекватно и качествено обслужване,не смятам,че е нормално да треперя за здравето на моето семейство след всяка закупена от магазина им стока.Поне не и в магазин на верига от такъв ранг.