20 май, 2008

Кайли: дойде, попя, победи!


снимка: Scary, m&m forum

Винаги съм знаел, че ако видя Кайли Миноуг полугола на няколко метра от мен, хич няма да ми е зле. И тъй като имам късмета всичко, което съм си поискал, да се сбъдва по най-неочаквания начин, взех, че я видях. При това в култова компания от познати, приятели, бивши гаджета и други скъпи за мен хора.

Досега винаги съм имал късмет с концертите, които съм гледал от заветните първи до трети ред. Питър Гейбриъл ме зашемети, Depeche Mode ме възвисиха, Джордж Майкъл – възхити, Мадона – изуми, Лени Кравиц ще ме изпоти. Късметът е привилегия на позитивните хора, и предполагам по тази причина не ме изостави и в лицето на Кайли – новата ми лична кучка!


снимка: In Vitro, m&m forum

Всичко започна в ранния следобед на 18 май, когато въоръжен с билет и двайсетина чудесни хора около себе си се наредих пред оградката на затънтен вход на стадион “Локомотив” някъде на края на света. Сред въргалящите се боклуци, засъхналата кал, бабичката, която продаваше семки, панелките на Илиенци и уханието на квартал Надежда, чакахме онзи момент, който винаги много изнервя когато настъпи – първите пробягани крачки към заветния първи ред, откъдето както и да си кривим душата, си се вижда най-добре! След още 2-3 култови часа Тя дойде! ОХ!!!


снимка: Damita, m&m forum

Кайли! Жената – елф. Толкова фина, красива и позитивна, че ти се приисква да си я затвориш в клетка и да ти пее само и лично на теб. Шоуто й очаквано се оказа бляскаво, мащабно, много развлекателно, доста гей ориентирано (и правилно, ако се съди по публиката наоколо), с подчертана амбиция да надмине спектаклите на Мадона и еееей толкова мъничко на косъм да осъществи тази амбиция. И макар че тукашната версия на концерта бе малко по-различна от досегашните изяви в западна Европа, с една цяла липсваща “гейша” част, преживяването си заслужаваше – и парите, и времето, и чакането! Концертът на Кайли е всичко, но не и скучен. Дали ще се върти сред дуелиращи се роботизирани танцьори, ще се врътка в компанията на флиртуващи моряци, ще прави шпагат, на който може да завиди всяка мажоретка или просто ще се закача с публиката в костюмите на Готие, Кайли е вдъхновяваща гледка. И – голямата изненада на вечерта – ама тя определено може да пее! Доказаха го единствените две баладични изпълнения, в които вокалите й бяха просто блестящи. Други силни моменти – откриването, вселенския хит Can’t Get You Out Of My Head, който още не мога да си изкарам от главата, магнетичното изпълнение на Slow, видеоимпресиите със садомазохистичен оттенък, соловата версия на Kids, и изненадващо надъхващия финал с първия й хит Lucky, Lucky, Lucky, по време на който разбрахме, че ако цял стадион скочи едновременно и пее с пълно гърло, няма да се случи нищо. Но пък ще видите усмивката на Кайли, която благодари на публиката. Ще видите и Погледа, който тя отправяше от време на време към нас с онзи магнетизъм, който те кара да си мислиш, че гледа точно, ама точно теб. Кайло, Кайлооооо, дойде, отиде си и ми взе сърцето. Че сега трябва и албумите ти да купувам!


снимка: In Vitro, m&m forum

2 коментара:

Vladito каза...

Не само албумите, но и сингилите ще купиш, ако я видиш втори път. :)

Анонимен каза...

KYLIE is THE BEST